Nupelda12 Arkadaşlar çift rahimli olduğumu söyledi doktor ama yapısı nasıl bilmiyorum 36 Ci haftaya geldik sağlıcakla bebeğimin gelişimi gayet iyi ama yinede korkyrm son haftalarda birşey olur diye aranızda böyle olupta doğum yapan var mı