momy_95 ben yıllarca o metal spektumla, elle, uzun kameralı boru ile muayene edildim benim hiç ağrım sızım olmazdı o yüzden çatı muayenesinden falan korkmuyorum pek ama normal doğum muayeneden çok daha ağır ve farklı bir durum olduğundan korkmuyorum diyemem