Mapleleaf Selam meme uclarim bi haftadir tatli tatli kasinio lansinoh kullaniyorum hala kasinmasi gecmedi normal mi basina gelen var mi ?
Buketkucuk Mapleleaf benimde ikinci trimester de kaşınıyordu deli gibi hatta pul pul dökülüp derim bile dökülüyordu. Şimdi 32+2 haftalığız kaşıntım falan yok ama bir süre sonra geçiyor ben sürekli nemlendiriyordum
Mesutnur15 16 haftalik ama deli gibi kasiniyor karincalanma gibi biyle ama uc kısımları dediginiz gibi tatli tatli kaşınıyor
Mesutnur15 Mapleleaf ilk gebeligimde son aylar yasamistim ama kurulukdan da oluyordu krem sürüyordum ama bunu anlayamadim
Meriiii9 Ya benım de catlak yerler kasınıyor tatlı tatlı bugun 4 kez krem surdum karnıma hala kasınıyo cıldırıcam🤯
Mapleleaf Benimde uclari kabuk kabuk olmustu ve pul pul dokuluyordu lansinoh kremle nemlendiriyorum surekli kabuklar yumusamaya basladi ama acayip kasinio dogum yaklasti acaba o yuzdn midir?