hamileliği benm gibi zorsunan yani (üşenen) var mı şimdi diyeceksiniz bu anların tadını çıkar diye ana yok anacım ben hamileliği çok zorsunuyom yani üşeniyom biran önce zaman geçsin hamilelik bitsin istiyorum daha 3 buçuk ay var doğuma geçer mi bu zaman