23101991 Kızlar yarın randevum var 25 haftalık bebeğim. Ultrasonda yüzünü görebilir miyim acaba. Hiç görmedim yüzunü çok merak ediyorum Siyah beyaz gösteriyor ultrason ama yine de görünüyor mu merak ettim.
Duygus97 23101991 bebeğin keyfine bağlı birazcık 🤭 benim kızım yüzünü hep eliyle kapatıyor göremiyoruz doğru düzgün hanımefendinin yüzünü 😀 inşallah gösterir canım 🤗
Zeynep_ayaz 23101991 bende bi umutla her seferinde gostericekmi diye bekliyorum ama cok nazli kizim 🤦♀️😄
Suheyla06 Duygus97 sizin kız eliyle kapatıyormuş benim kız omurgasını gösteriyor ensesini gösteriyor 😂😂
23101991 058elf Hm bunu merak ediyordum bende. 20 haftada doktorum siyah beyaz bi resmini verdi. Ama hiç belli değildi. Yine öyle olur mu diye sordum size de.
Duygus97 Suheyla06 ya niye böyleler 🤦♀️😀 geçen gün yandan azcık gösterdi yüzünü babası diyor kızıma çikolata alayım aferin hediyesi 😂 çıkınca bol bol görürüz melek yüzlerini inşallah sağlıkla gelsinler de 😇
058elf 23101991 renkli de belli oluyo devlete mi gidiyosum canım özele gidiyosan belli olur yüzü renkli bakarlar
Ozlem23 23101991 benim doktorum yüzüne bakmaya çalıştığı zamanlarda renkli bakiyo ama bizim kız goruntulenmek sevmediği için pek sansimiz yaver gitmedi o konuda 😄 bı kere tam gördüm bikerede yarım ondada kaslarını çattı sevmiyo bakalım ona
Sedef58 Devlettede belli oluyor benim var ultason yüzünün oldugu net şekilde sadece siyah beyaz resim yğklemeyi bilmiyorum yoksa yüklerdim
058elf 23101991 çıktıyı siyah beyaz veriyosa video çek :) benim ilk gittiğim hastane öyleydi renkli bakıyoduk ama çıktıları siyah beyaz şeklinde veriyodu bende video çekmiştm diğer gidişim de 😂
Nhlady 23101991 Bizimkisinde her gidisimde yuzunu goruyorum dudaklari gozleri burnu cenesi falan tum yuz hatlari net gozukuyor valla siyah beyaz birde
badecanisik 23101991 35 haftalığım hiç göremedm😂 renkliyede girdm duvara dayalı oldugu için doğuma kadr göstermeyebilir dmeişti doktor nitekim öyle oldu
Emn_dgn 23101991 19 haftada çok net gördüm yüzünü çok şükür eliyle kapatsada öksür tıksır tepki veriyor hiç göstermeyenleri anlamıyorum