Ella204 omo sıvı deterjan kullanıyorum kapağına doldurup çamaşırların arasına koyuyorum, biraz da deterjan gözüne ekliyorum bir tık fazla atıyorum, kokusu güzel gerçekten.ben de köpüre köpüre yıkansın istiyorum benim makina da çok köpürtmüyor eski makinalar gibi. Ben de onu çözemedim mesela.