Fatma_0 37+2 günlüğüz. 10 gündür yalancı sancılarım oluyor. Bugün nts’de sancım 60 gördü sizce nasıl? 38. Haftada çatı muayenesi olacak. Normal doğuma uygun isem doğumun kolay olması için ne tavsiye edersiniz? Hurma ve ananas yemeye başladım. Sürekli olmasada yürüyüşte yapıyorum. Merdiven in çık dediler. Sizin bildiğiniz var mı? Sancılarım oluyoken umarım normal doğum olur ve suni sancı almam en büyük korkum 🙏🏻
Wonderwoman Fatma_0 bende 37+1im bebek hareket ettikçe rahim içini birşeyler tırmaliyo gibi oluyor sizde de öyle mi
Omerhatice Fatma_0 bide ilişki xanim doktoruna sor ve sunidende korkma beb suni aldım hamd olsun çok güzel çok rahat geçti 😊
Fatma_0 Wonderwoman tırmalamaktan ziyade sürekli alt tarafıma baskı yapıyor bazen canımı yaktığı oluyor
Fatma_0 Omerhatice ilişki malesef bebeğimin kafası aşağıda olduğu için gönlüm ona razı olmuyor 🙈 ah inşallah kolay doğum nasip olur bizlerede
Buketkucuk Fatma_0 benim bildiğim hurma yemek, squat, yürüyüş, egzersiz, pilates, merdiven inip çıkma, perine masajı yapmak, cinsel ilişki işe yarıyor🙏🏼