ebru345 @Sermec ne durumdasın. @Sermec27 aklım sende. Ben doğum yaptım. Bebeğim 2 aylık rabbim sana da nasip etsin. Nasılsın kaçıncı haftaya geldin durumun nasıl
Sermec27 ebru345 ne güzel darısı başımıza inşallah ben 24+6 haftalık olduk Allah nasip ederse bekliyoruz işte duayla ve sabırla rabbim o günleri görmeyi nasip etsin inşallah 🤲 🥰
Alminanin_Annesi61 BNNRTNCKLC inşallah bende 27 gün sonra bunu yazacağim 😁 sağlıkla alalım bebişleri kucağimiza.🙏🏻
BNNRTNCKLC Alminanin_Annesi61 Amin canım inşallah cümlemiz 🙏🏻🌸💜 Hadi bakalım senden de bekliyoruz 99 🤩
aannepandaa BNNRTNCKLC bende son 99 da post açmıştım.. şimdi son 30😍 sona geldikçe sabır kalmıyorr.. ama 2li rakamlar daha hızlı geçti sanki. Hazırlıklar hızlanıyor bişeyleri tamamlama temizlik vs derken bi bakıosun gğnler eksilmişş..