Mrvfth Kızlar ya 12. Haftama girdim çok şükür ama karın alt kısmıma bir anda bıçak saplanır gibi ağrı giriyor 😞 sizlerde de oluyor mu
Sezen07 Böyle şeyler i doktorunla konuşmalısın nerden biliyosun belki ciddi bişey benim agrım bebek gelişimi dır başkasının suyu biter başkasınin başka bişey olur biz şimdi normal desek için rahat edecek mi böle ciddi şeyleri kimseyi dinleme