Gulgok Mihriban_5 Evet yaşıyorum. 35+2 haftadayım ve birkaç hafta önce karnimda kaşıntı başladı. Doktorum losyon önerdi onu kullanıyorum. Şükürler olsun ki iyi geldi
Mihriban_5 Gulgok bütün vücut kaşınıyo benim mosmor oldu kasimaktan teşhis olarak kolestaz dendi mi peki