karayakaydan Simgesen 24+6 ilk gunden beri uykusuzluk sorunum var 😔 gece 1 de bile uyusam 5 de gozlerim acik🙄😔😔
Simgesen mmk01 bende bir tek kendimim sanıyordum… normalde uyumam gerekmiyor mu? Sabah 6 tıda kalktım şu an yatsam uyuyamıyorum başım ağrıyor artık
Niisanannesii Simgesen su an ben ağırlıktan yatamıyorm dönmesi flan baya zorlaştı 3 yastık kullanıyorum sürekli uyanık vaziyetteym 😂
Simgesen karayakaydan bende öyle olduğunu düşünüyorum benim ki zaten geceleri sürekli hareket halinde
Simgesen Niisanannesii allah bir an önce kurtarsın valla, benimde başıma ağrı yapmasa birde evde yalnız olmasam sorun olmayacakta tek olunca çoğunlukta zor sıkılıyorum
SSeymanr Simgesen benimki 27 haftalık ama tam tersi sürekli uyku halindeyim 😂😂 hep böyleydi bende bundan şikayetciyim cok uyuyorum
Berfin3 Simgesen ben 16 haftadayim. İnanirmisiniz ogrendigim gunden beri uykular haram oldu. Bi turlu deliksiz uyuyamiyorum çok erken daha bunun için 😔