Deniz-denizim Merhaba arkadaşlar bugün doğum tarihimiz belli oldu 19 mart a gün verdi doktorumuz tabi heyecan dorukta aybı gün doğumu olanlar daha önce sezaryan olanlar tecrübelerini paylaşırmısınız
Kubrabulut Deniz-denizim ay benim de ilk doğumum ve 19 martta. 9 ay nasıl geçecek derken kaldı 2 gün. Aşırı gergin ve heyecanlıyım.
Deniz-denizim Mrvgl benim 38 oluyor sekerim oldugu icin doktor riske atmak istemiyorum 19 unda alalım dedi 😊
Deniz-denizim Kubrabulut nasıl olucak sütüm gelicek mi hemen kalabilecek miyim saglıkla kucagma alabilecek miyim bin bir soru baslad😊
Kubrabulut Deniz-denizim bebek nasıl olacak, canım çok acıyacak mı, emzirebilecek miyim, genel mi olacak epidural mi…….
Saadett01 @Deniz-denizim benimde 18 mart son günüm hiç açılmam falan yok malsef sezeryan olcam sanırım son 1 gün kaldı
Kubrabulut Deniz-denizim geçen gün bununla ilgili bir başlık açmıştım. Son zamanlarda sezaryen doğum yapıpta lavman yapılan 1-2 kişi var. Daha ziyade normal doğumda yapılıyormuş
Deniz-denizim Kubrabulut peki size doktorumuz kaftan sonra bisey yemeyin dedi benim sezaryan 13.30 da olucak bana sabah 6 dan somra bisey yeme dedi de
Saadett01 @Deniz-denizim ben çevremde gördüğüm be duyduğum yapılmıyo normal doğumda lavman yapılıyo diye biliyorum
123445 Mrvgl Mrvgl aynı bizim de o şekilde nst de sancı falan çıkmıyor baya da hareketli bebeğim fakat hiç sancım falan olmuyor yalancı sancı bile yaşamadım henüz
hrykksl Bende varım. Bir hafta önce 2 cm açıklığım vardı. Gelen giden yok. Doktorum pazartesiye kadar bekleyelim dedi. Yalancı sancılarım oluyor