Saniss 09elif ben daha 29+2 yim ama duyduğuma göre %80 sezaryen yapıyorlarmış açıkçası normal doğuma engel durum yokken direkt sezaryen bana mantıksız geliyor devlete geçtim kontrol için. Doğumuda devlette düşünüyorum nasipse
Merve_0709 09elif bende nazillideyim Devlet hastanesi Turgay algül çok iyi ilgili doktor kesinlikle tavsiye ederim
Merve_0709 Saniss kendi istediğine bırakıyorlar hemen hangisini istersen onu yaparız diye ama çoğunlukla sezeryan oluyor
09elif Saniss bana sezeryan demedi hiç doktorum zorunlu olmadıkça normal den yanayım dedi hep sizin doktorunuz kimdi
09elif Merve_0709 devlet hastanesinde doğumhamedeki ebelerin tutumu nasıl hiç sordunuz mu yada doktor doğuma giriyor mu yoksa ebeler mi yaptırıyor doğumu psiklolojik olarak benim için Buda önemli
09elif Merve_0709 bende 38+4 deyim herşey normal görünüyor doktorum da sezaryen için zorlamadı normal fen yanayım dedi hep .ben doğumhameyi ve servislerini merak ediyordum en çok sizin memnun kaldılar mı acaba
Merve_0709 09elif ilk doğumumu orda yaptım hepsi aşırı ilgilydi doğumu ebeler kontorl ediyor doğum anında doktor geliyor kontrol ediyor ama Çok rahattı ebeler konuşup rahatlıyorlar tavsiye ederim