Herkese merhaba kızlar
Bugün kontrolüm vardı ve çatı muayenesi olduk 37+5 haftalığız geçen hafta aşağıdaydı ama doğum pozisyonu almamıştı dr bu hafta alabilir dedi ama bebeğim çok hareketli birazda zayıf suyuda iyi diye galiba dönüp duruyor yine makat gelişli diye dr sezaryan planı yapalım dedi bende bisey demedim ama ilk doğum korkuyordum ama normalde olsun istiyordum bebeğim 2700 olmuş göbek çevresi de 3 hafta kadar geride doktor besin alımı da zayıflamaya başlamış yerinde sayıyor deyince bende sezaryan a tamam dedim ama için içimi de yiyor bi akıl verin