sehri_hzr Nasıl bişey tercih ediceksiniz anneler💚 Makrome tarzını beğeniyorum ama bende kararsız kaldım fiyatlarda uçmuş 😬🤔
Minikasya sehri_hzr https://imgyukle.com/i/NGKI58 https://imgyukle.com/i/NGKTGj kendim yaptım canım. Kasnak N11 den 20₺ İstediğin ismi yazdır ipler taranır makrome rizzyhome dan aldım. 70gr 6₺ instada 140-180₺ istiyorlar. Ben nerdeyse bedavaya yaptım. Youtube da videoları var
Minnosannem12 sehri_hzr soner bebe instgramda sayfa var oraya yaptırdım kapısusu ve yastık 120 TL kargo ve kapıda ödeme dahil çok memnun kaldım çok güzel
Tugce11 sehri_hzr bende 20 tl ye kasnak yaptırdım 10 tl de makrome ipi renkliler de elimde olan örgü iplerinden yaptım https://imgyukle.com/i/NGqyCs
Rabiis sehri_hzr açıkçası bu sene moda olduğunu bilmiyordum makrome kapı süslerinin moda olduğunu 🤷🏻♀️ bilseydim yapmazdım çünkü herkes yapmış benim tavsiyem başka güzel bebek için kapı süsleri var o şekilde yaptırabilirsin 😍
sehri_hzr Minikasya ay çok güzel olmuş hayırlısı ile kullanmak da nasip olur inşallah bakayım bende 💜
tazeaane Minikasya maşallah bende böyle kendim yapıcam ama kasnağı boyamayı düşünüyorum. Yanına takı yastığı da yapabilirsiniz şık duruyo
Minikasya Miababe N11 sayfasına girin. İsim yazılı kasnak diye aratın çıkıyo. İstediğiniz ölçülerde var. İsmide onlar yazıyor. Not düşüyorsunuz sipariş kısmına. Zaten detayları yazmışlar
Fatmagunaay sehri_hzr @emretuhafiyeaksesuar sayfasından takı yastığı set halinde kargo ile birlikte 185 e yaptırdım
hmasahin İnstagramdan kargo dahil 100 TL’ye sipariş verdim, 5-6 güne geldi elime. 
baby_mama hmasahin size neden pahalı demişler anlamadım fiyatlar aşağı yukarı böyle, uyguna bile yaptırmışsınız. Hangi sayfa acaba çok beğendim, hayırlısı ile kullanın 🥰
tazeaane sehri_hzr ben ilk önce ledli kapı süsü yaptırıcaktım ama sonra makrome ler daha çok hoşuma gitti malum çok da pahalılar. Bende kendim yaparsam yaklaşık 70 TL tutuyo. Daha orijinal geldi bana🥰
Fatos007 sehri_hzr Evet fiyatlar çok fahiş. Malzemelerini kendim alıp yaptım bubble olanlardan 70 TL ye mal oldu.
Kubrabulut sehri_hzr ben de kendim yaptım makromeden. İnternette videoları var canım, çok uyguna maal oluyor. [url=https://hizliresim.com/bq9fHn][img]https://i.hizliresim.com/bq9fHn.jpg[/img][/url]
Rumeysa10 Kubrabulut hayırlı olsun bebeğin ismi kumsal olacak bende kızıma kumsal bade ismini koyacak allah nasip ederse çok sevdiğim bir isim🥰