irorkay gulsahalp 20 ye gireceğim ben ama yakın zaten birbirine. İştahımın açılması dışında bir sorun yok 🤦🏼♀️🤣
Eda115354 gulsahalp iştahım açılmaya başladı ve ilk tatlımı yemeye de aylardır yiyemedim 🙃 ama bulantılar geçtiğine şükür
gulsahalp irorkay benim daha açılmadı 😅😅 hamile olmadan önce çok yiyormuşum onu anladım tabak tabak makarnalarrrr 😢😫
tanya25 İyiyiz şükürler olsun ara da bir bel ağrısı vajinada batma gibi şeyler oluyor kısa süreli çok şükür geçiyor. Onun haricinde zaman geçse de kavuşsak diyorum🌹❤️
Kedisever3535 19 oldum Çok şükür. Bebek hareketlerini hissediyor musunuz peki kızlar. Ben biseyler hissediyorum ama emin olamıyorum
psychologist 18+6 oldum bende. Iyiyim cok şükür. Arada bağırsak düzensizliğim oluyor. Bence bebeği hissediyorum böyle bazen pıt pıt içeriden bisey vuruyor gibi😊