Gamiiiii Eşim pozitif çıktı. 7 gündür aynı evdeyiz fakat hiç yüzünü bile görmüyorum. Sadece telefonda konuşuyoruz. Ondan daha önce hiç ayrı kalmamıştım . Zaten duygusaldım şimdi onsuz uyumak çok zor 🥺🥺
Minikasya Gamiiiii Hayattasınız sonuçta şükret canım. Geçecek şeylwr için hiç üzülmem sanada tavsiye ederim🌸
Senayyalcin Gamiiiii Eşim pozitif çıktığında dayanamayıp sarılıyordum banada bulaştı ikimiz de atlattık bir şekilde ağlamayın geçiyor,geçmiş olsun bu arada 😆
meraklianne1 Gamiiiii bizde birlikte atlattık ama şuan ben hamilelik sorunsalından dolayı ayrı yatıyorum😂😂 üzülme kavuşursunuz