Nurerdogann merakımı af buyurda, böyle bir şahsa çocuk yapma nedenin neydi? Hemde 8 aylık çok yeni evlisin, bu kadarcık zamanda bile sana gerçek yüzünü göstermiş. O kim ki seni aşşağalıyor, ne yüzsüzmüş. Bence tek başına onsuz çok saha mutlu bir hayatın olur. Dertten başka bişey getirmez yazık 21 yaşında genceciksin bitirme hayatını bu zavallının borçlarıyla. Ne hali varsa görsün böyle bir insana aşk sevgi aile olmak yuva kurmak çok fazla haketmiyor ki. Kendine böyle bir hayatı layık görme zararın neresinden dönersen kardır. He düzeleceğine inanıyorsan bişey diyemem çalış çabala ama inanmıyorsan da kendini hırpalama ömrünü yemeye başlamış baksana. 3 sene kalmaz maddi manevi ruhen fiziken hertürlü çökersin