Beliz_doruk Kızlar doktorum 10. Hftada kemik yapısından erkeğe benziyo dedi. Böyle bi durum başınq gelip sonradan farklı cıkan var mı? Şimdi ailemde herkes erkek gözüyle bakıyo nerdeyse hazırlık yapıcaklar ben durun diyorum. Emin olamıyorum. Doktor benzettiyse erkektir diyolar. Sizce emin olunabilir mi?
NaimeYilmaz Beliz_doruk 20.haftada farklı cınsıyet soylendı bana 😊 bıseyler almak ıcınde oldukca erken zaten acele etmeyın bence 🌸
Faziletttt Beliz_doruk cnm 13+5ken banada %90 erkek dedi değişirmi bilmiyorum onun için birşey almıyorum daha tam %100 olsun öyle alicam
Deletedmom35 Beliz_doruk çok erken bence %80 kız demişti Dr 14 haftada kemik yapısı kıza benziyor %80 kız dedi 16. Haftam da erkek olduğunu öğrendim
Asli1204 Banada 12 Haftada ikili test yaparken aynısını dedi 14. haftadayım bugun bi çıkıntı var erkege benziyo dedi ama hala net değil :)
Beliz_doruk Asli1204 benim kemik yapısından benzetti. Henüz bebek cinsiyetini göstermedi. O yüzden tereddütlüyüm
Asli1204 Beliz_doruk benimde ilk kemik yapısından benzetti bugun dayanamayıp başka doktora gittim orda erkeğe benziyo dedi ama hala belirsiz
Sezen07 Daha çok çok erken 16 dan sonra netlesir kemiğe göre benim de erkekti ilk baktiginda 13 şimdi 18 haftaya girdim ve kızım olacak fazla ümit bağlamayın 16 da netlesir
kubranur58 Beliz_doruk burada 24 haftaya kadar kesın kuz denilip daha sonrasında erkek erkek denilip sonrasında kiz dedikleri oldu acele etme benım bebeğe tam üç aylıkken yüzde doksanbeş kız dedi ben hala acele etmiyorum 8 aylık olduk neredeyse
Siesta Beliz_doruk bana da 14.haftada erkege benZiyo demisti 30.haftada kiz dedi simdi 36.haftamizdayz bekliuoruz bakalim☺️💕