LeilaNilay kaç haftalik oldunuz annişler?)biz 33+1 deyiz😍sayili gunlermz kaldi?) kimler kaç haftalik doğurdu.kiz bebekleri çabuk gelir diye hurafe var dogrumu acaba?/
Zumra45 LeilaNilay ogluma inşallah kavusmama son 42 gun ılk kızım 37 geldı ikinci kızım 40 haftada belli olmaz canım hazırlıklı ol her an🥰🤩💐😂
LeilaNilay Prensesannesi41 masAllah😍çok az kaldi her an gele bilir artik❤️saglikli kucagniza alasnz insAllah
Hypatia Biz de 34+3 olduk,kızımla kavuşmaya 39 günümüz kaldı Allah’ın izniyle 😊😊 günler hemen geçsin istiyor insan değil mi☺️☺️
Tugba1421 limonluchescake bakalım ne zaman gelecek bebisler benim ultrasonda 2 hafta önden gidiyor ama etkiler mi bilmiyorum
seymabykn Benimde son 27. Hurafe dir bence. Çünkü 42 hafta da doğuran da var. Bakalım bende 36+1im kız bebeğe hamileyim bizimki ne zaman gelir görücez 😂