MeliSeliMelih Biz Melih ismine karar verdik 👶🏻🧿 Popüler gündemdeki isimleri sevmediğimiz için ve kızımın adı Melis 12 yaşında, oğlumun adı Selim 10 yaşında ve son numaramıza da uyumlu olması açısından Melih düşündük ve çok sevdik 🤍 MeliSeliMelih olduuu 🤍
Nilsubatu MeliSeliMelih maşallah çok güzel olmuş. Bende can ismine takmış durumdayım eşim de dedesinin adı selim onu çok istiyor selim can olabilir belki ama ben ayrıca rüyamda Mert can adını gördüm bakalım ayrıca cinsiyet belli değil 😂 kız olursa mila lina eliz isimlerini beğeniyorum. Kızımın adı Nilsu 💕
Tugcem50 Adıyla yaşasın üçüde masallah 🧿 bizde mert koyuyoruz kendi de insanlıgıda hal hareketleride mert olur insallah dedik ben istedim eşimde yorum yapmadı 🥰
MeliSeliMelih Tugcem50 Amin inşallah hepimizşn yavrusu öyle olsun inşallah 🧿 Mert isminide çok severim 🤍
Nilsubatu Tugcem50 bende rüyamda Mert can gördüm ama Mert ismi hiç aklımda yokken bakalım ne olacak zaten cinsiyet henüz belli değil
MeliSeliMelih Nilsubatu oğlum diye demiyorum ama Selim ismini çok tavsiye ediyorum 😄 akıllı mı akıllı efendi ballı lokmadır oğluşum 🧿🤍
ilkannelikkk MeliSeliMelih Tek isim seviyorum o yüzden Aziz koyucaktım ama Yekta da çok hoşumuza gitti 🤷🏻♀️ Aziz de olabilir Aziz Yekta da 🐣