İyi akşamlar kızlar,direk konuya girmek istiyorum.kendimi bildim bileli reglim düzensizdir 9 aylık evliyim şuan doktor ilaç verdi kullandım bu ay kendiliğinden gelmesi gerekiyor dedi ama yine gelmedi..bu şekilde gebe kalan var mı? Ovülasyon deniyorum yumurtlama için ama oda tutmadı 3-4 ay denedim😞 hangi tedaviyle düzene girdi regliniz?