oglumubekliyorum Benim doktorum da 5.aydan sonra boyatabılırsın dedi.Zaten sac boyası kanımıza karısmıyor , karısıyor olsa zaten orda ölüyor olmamız lazım.Sadece çalışmalar yetersiz.. Ayrıca kuzenim doktor ve her iki hamileliğinde 3.aydan sonra her ay boyadı . Bence bu bir tercih.Ya boyatırsınız,ya boyatmazsınız...