22+1 oldum. Ama bu sira karnim çabuk acıkıyor aksam6-7 gibi yiyoruz ama ben 8:30-9 dedimi karnim acıkıyor sanki yememis gibi oluyorum ama yiyince hemen sisip doyuyorum sizde durumlar nasil. Sizde acikiyormusunuz byle 🤭karnim gurulduyor resmen. Üstelik cayin yaninda buskivi falan da yedim azcik