Tugbanida Kızlar şuan 20.haftadayım sizce detaylı ultrasyonu ne zaman çektirmeliyim çünkü bebek büyüdükçe amniyon sıvısından dolayı net görülmüyor diyorlar kafam karıştı 🙁
Tugbanida Anne3 evet canım sadece ultrasonla bakılıyor ama tüm organları net bir şekilde görünüyor daha detaylı muayene oluyorsun 45 dakika falan 😌
Asyaayaz1 Anne3 tahlil falan olmuyor cnm normal ultrosanlar 25 dk falan sürüyor renkli şekilde yada siyah beyaz karışık şekilde ölçümler yapılıyor bebeğin bütün organlarına bakılıyor bu kadar🥰
archmom Tugbanida 20-24 arası demişti doktorumuz 22 en uygun hafta demişti canım . Bizde o haftada gittik . Randevunu simdiden al istersen . Biraz yoğun olabiliyor. Uzun sürdüğü için daha az hasta bakıyorlar 🙏🏻🥰