z-sahin25 Kızlar iyi akşamlar arka azı diş etimin üstünde not büyüklüğünde bi et parçası çıktı ağrısı falan yok ama yinede rahatsız edici bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Latife038 z-sahin25 aynı durumdayim suan dısardan yanagima dokundugumda bile hissediliyo sanki kist olusmus gibi bende 1 haftayı geckindir var agrisi falan yok dedigin gibi ama bazen daha fazla buyuyo yanagim baya sisiyo
Birsen2906 z-sahin25 benim olmuştu et bacası ama içi kan dolu ben penceteyle baskı uyguladım baya sonra patladı ve içindeki kanı boşalttım sirke karbonatlı suyla garga yaptım iki güne normal dış etti hizasına indi uygulayabiliyosan böle bosaltabilursin dişçi oraya kesiyomus öle biliyorum..
ErsiNuray z-sahin25 buyumez inslalah canm.ablamin her hamilelnde dis eti buyumesi oluyor o kadar büyüyorki simdi yine hamile 1 ayi var cok büyüdü bu sefer doğumdan sonra ufak bi operasyonla aliyorlar 3 uncuye hamile hepsindede dis eti buyudu
mrhbslm Benimde hamileliğimde aynı o şekilde bir et parçası çıktı damak kısmında. Agrısı olmadığı için şuanlık tedavi yöntemlerine hiç bakmadım. Doğumdan sonra dişçiye görünmekte fayda var ☺️
z-sahin25 @Latife038 ağrısı falan yok ama beni aşırı rahatsız etmeye başladı bende bayadır var bi dişçiye gidicem ama hamilelikte bi şey yapabilir mi ki acaba
Latife038 z-sahin25 sanmiyorum ben bundan once gitmistim cektirmek istiyosan doktorundan rapor alip gel demisti bidaha da gitmedim durduk yere bide bu sislik cikti simdilik agrimiyo diye gecistiriyorum bakalim
z-sahin25 @Latife038 canım azönce yanağımın dış kısmından baskı yaptım ve patladı hiç acı falan olmadı indi direk senide rahatsız ediyosa öyle yapabilirsin
Latife038 z-sahin25 yok benim ki patlayacak gibi degil canim kitle gibi kist gibi patlayacak bise degil. Cok gecmis olsun sana da ❤