prensesimbenim Güzel anneler sizce ayrıntılı ultrason kacıncı haftalarda oluyor bilginiz var mı ilk gebeliklerde
Gulyuksel55 prensesimbenim 18 ile 23.haftalarda oluyormuş ben yarın yani 17 martta giricem 21 haftalık oluyoruz
Civciv222 prensesimbenim bence erken ama doktorunun dediğine göre hareket et . Birde detaylı için hastaneden bilgi al 1 ay öncesinden falan randevu gerekiyor bazen devlette
Nur000 prensesimbenim 17 haftalikken yaptiran duymadim. Bence o haftada yaptirmayin bebek biraz daha büyüsün 19 dan sonra yaptirirsiniz
Alminanin_Annesi61 İlk gebeliğim Ayın 18inde tam 22. Haftamda yaptıracağim. çok heyecanlıyım kızımı göreceğim inşallah 🤗 Doktor zaten yönlendiriyor bu gibi durumları o söylüyor.
gulin-35 prensesimbenim 21 yada 22 de gıdın ben tam yırmıde gıttım ıyı goruntu olmuyor dedı doktor bır hafta aonrasına yıne cagırdı bır haftada cok degısık oluyor goruntu dedı yıne de sen bılırsın