2prensesmom_ Ben de biraz aç kalıp iş yapınca bayılıyordum. Doktor tahlil yaptı, b12 eksikliği var dedi. Yine de biraz aç kalıp yorulsam elim ayağım boşalır bayılırım. Alnımı yarmıştım maalesef lisedeyken. Normal tansiyonum zaten hep büyüğü 10. Geçen sene tansiyonum 7′ye düşmüş bayılmışım yine açken. Uyandığımda kolumda ilaçsız sade serum takılıydı.