Asya_aa ERN35 size çok görmem yumurta geliştirici iğne kullandım ben bile 3 4 gündür altıma kaçırıyorum istemsizce nedendir bilmem
Eczmery123 ERN35 ben de 31+4 haftalığım. Gülünce, hapşırınca, öksürünce, kusarken altıma kaçırıyorum 😬
Burcin-98 ERN35 ya bişi sorucammm altınıza kaçırırken hissediyor musunuz peki? Bende 2 gündür falan bi sızıntı görüyorum ama kaçırdığımı hissetmiyorum hiç
escmrk Evde bi şeyle uğraşıyordum tuvaletim gelince biraz tutayım dedim demez olaydım tuvalete yetişemeden kaçtı valla 😂
DenizAlpinannesii ERN35 bende de hapşırırken oluyor arada çok utanıyorum bi kere okula giderken yolda olmuştu ne rezillikler çektim 🤦♀️ Yolda iç çamaşırı alıp avm tuvaletinde değiştirmek zorunda kaldım
Aysem41 ERN35 buna yapıcak bisey yok canım bende 37 haftalık hamileyim hormonlar tavan aglamaya başladım o ara kacırdım bide altıma yani üzerine bi bu eksikti oda oldu birde altıma kaçirdığıma oturup agladım tam oldu 😂