Sermec27 Ygzege canım şimdi 35 haftalık dogum yapıpta küveze girmeyen var cevremde 40 haftalık dogupta küveze giren var yani tamamen bebeğin durumuyla alakalı ben de büyük ihtimal 37 de dogum yapcam riskli gebeyim inşallah girmezler
Neserdi Ygzege bende 37 haftadayim ayni sorunu yasiyorum ama biz tuzu tamamen kestik 36 haftada diyet yapiyorum 37+4olduk ayin 23 ne sezeryan gunu verdi doktor acil bi yukselme olmazsa
Melek040404 Eğer bebeğin tansiyondan dolayı zarar görürse belki kuveze alınır ama 36 haftaliktan geçen bebekler bir risk olmadığı sürece kuveze alınmaz moralini yüksek tut herşey olacağına varır inşallah sagsalim bebeğini kucağına alman dileğiyle 🌹