Melek040404 Kizlar benim ilk gebeliğim 36+0 haftalık hamileyim sancılarım ve sırt ağrılarim çok var sizce ne doğum yaparım
Fatmamuduk Melek040404 Günümüz aynı canım, ben artık doğurmak istiyorum moduna girdim ama bi yandan da az daha dur 38ten sonra gel diyorum 😂 benimki oğlan bide doktorum şu bir ay da hızlı kilo almazsa bebek 40ı bekleriz dedi 😖
Melek040404 Busbus58 o zaman benim 15 nisana denk gelir 40 haftalık olursa😏ben o kadar sabredermiyim bilmiyorum ama kız bebekler erken gelir diye bekliyorum
Mervee26 35+4′teyim doktor 38 gibi doğar dedi. Neye göre dedi bilmiyorum. Zamanında doğsun istiyorum ama bir yandan da çok özledim görmeden 🙈
Melek040404 Fatmamuduk benim bebeğim minyonmus yani daha küçük o yüzden belki tam 40 haftasını doldurur ama o kadar sabredemem hemen gelsin istiyorum
Fatmamuduk Melek040404 Bizimki bir hafta önden gidiyor, bide bende şeker var o yüzden ne olacak hiç bilmiyorum herşey hazır bekliyor, hareketleri azaldı artık yeri kalmıyor sanırım, cuma günü kontrol var çatlıcam 😖 Sağlıklı olsunlar da minyon olsunlar 🥰🙏🏻