Enk3333 benimde mayısın sonu canim yarim kollu 3-6 ay olarak aldım onun dışında yeni doğan 5 li takım ve tulum aldım yeni doğan bebek kendini isitamaz ben Ankaradayım sen daha sıcak yerdeysen alabilirsin tabi ben battaniyelerini ince aldım Müslin ve penye tercih ettim kıyafetlerini de e bebekten aldım tavsiye ederim