Kızlar mrb 32+1 olduk şükür ama dünden beri sağ kasığım ve sağ bacak eklemim(kasığımın altı) çok ağrıyo sanki kemiklerim çekiliyo gibi uzanırken filan değil ama ayakta duramıyorum ağrıdan yaşayan varmı nedendir sizce? Bu arada çok kilo almadım ondan olamaz yani