tatlissannee Hayırlı akşamlar kızlar☺️ Kasılma denen şey nasıl oluyor? 31 haftalığım bebeğim bir yerde toplanıyor 10 sn falan sürüyor sertleşiyorr karnımm bu kasılma mı ? Yada kasılma kasıklara mı vuruyor ilk bebeğim tecrübesizim😍
Esrelf tatlissannee rahmin alt tarafından başlayarak yukarı doğru sertleşme oluyor. Sık olduğu zamanlarda çişim olmasa bile tuvalete gidesim geliyor. Bebeğin toparlanması ise dikkat ederseniz bir yerde oluyor rahmin tümünde değil. Kasılma olduğunda uzanıp elinizi karnınıza koyun ayırt edebilirsiniz. Günde 10 defadan fazla olursa doktorun uza bir danışın.
tatlissannee Zumra45 yok canım süresi 10 sn anca sürüyor ama gün içinde bi 10 kere falan oluyordur yine özellikle oturunca uzanınca ayaktayken yok
tatlissannee Zumra45 almıyorum ama almayı düşünüyorum şu sıra kalça ağrımda çok onada iyi geliyormus diye duydumm
Zumra45 tatlissannee evet canım al kı erken dogum olmasın bende kasılmamlarım ıcın magnezyum alıyorum zaten saglıkla kucagınıza almayyı nasip etsın rabbım ınsallah hepımızın 💐🥰
sseydaa34 Merhaba bende 22. Haftadayım karnımda benimde toparlanma hareketi oluyor ama ağrılı sancılı değil Sanırım doğum kasılması için sürelerinin kısa düzenli ve ağrıların uzun olması gerekiyor ..
tatlissannee Esrelf evet bebek bir yerde toplanıyor benim yaşadığım o. Rahimde pek hissetmiyorum kasılmayı