Hazalgk Ortmenanne16 süreç tam olarak nasıl işliyor gerçekten ağrı olmuyormu toparlanma süreci nasıl ben çok korkuyorum
Ortmenanne16 Hazalgk dogumhaneden yürüyerek çıktım öyle düşünün 🙏🙏 ağrı değilde anlık gelen giden kasılmalar oluyor o bu işin cilvesi zaten şuan 8 günlük lohusayim her işi kendim görüyorum
asellolya o ıkınma hissi nasıl kızlar, epiduralli bi sekilde nasıl bir his doğuyor merak ediyorum. bende allah nasip ederse epidural istiyorum ama zorlaştırmakta istemiyorum dogumu
Hazalgk Ortmenanne16 bende normal epidural istiyorum her şey yolunda gider istediğimiz gibi olur inşallah 🙏