Urasveli28 Arkadaşlar 32 haftamdayım kendi özelde olan doktorumdan başka bir doktora görünmek istiyorum devlet hastanesinde acaba doktorum buna görebilirmi?
mlkkk Urasveli28 ben 3doktora gidiyorum eğer e nabıza reçete veya tahlil girilmezse görmüyorlar görsellerde önemli değil 😊
Su123 Urasveli28 ben mesela cinsiyet konusunda emin olmak için 4 doktor değiştirdim😂 kendi doktoruma güvenirim ama içim rahat etsin
Elifnev E nabizdan muayene, tahlil vs kayitlarinizi kimlerin gorebilecegini duzenleyebiliyorsunuz. Sadece kendiniz gorecek sekilde ayarlayabilirsiniz.
Dspn Su123 ben de oyle yapcam ilk hamıleyım doktora kalp atıyor mu dedım sonusta yeni hamıleyım sevincte var duymuyor mu abla dedı bana bagrama halkın yok dedım kalktım seni sıkat etcem dedım gıtım destırdım ozele gıtım verdim parayı baktı 😅😅😅😅ıcımde kalmadı sıkat etım
Su123 Dspn en iyisini yapmışsın bazı doktorlara gerçekten ayar oluyorum sanki daha önce kalp atışımı dinledik
[silindi] Urasveli28 görüyolar herhalde yaa bende o yüzden gidemiyorum başka doktora bişry demeye hakkı yokta ister istemez Bi güvensizlik oluşabilir doktor tepki verebilir çünkü bu pek hoşlarına gitmiyo
Urasveli28 [silindi] yok canım göremiyor e nabızdan kapattım bugun gittiğim doktor hiçbişeyimi göremedi kendi doktoeumda görmez zaten tahlil falan yaptırmadım