Mryymrv Kızlar ben 10 haftalık hamileyim zeki yılmaza gidiyorum ama ücreti pahalı olduğu için degişicem doktorumu. Tekdende özlem eldivan hocayı çok övüyorlar aranızda giden varmı memnunmusunuz..
metehaninannesiii Mryymrv kuzenim oraya gitmişti memnundu diğer kuzenim de gülcan yazıcı özgüne gidiyor ondan da memnun