Nurdan_nur Tugbaaygt bende yaşıyorum bugün öldüm öldüm dirildim benim gaz midemde ve çıkartamıyorum içerlerimi parçalıyor resmen bende 6+2 yim
Nursaah Aynısını bi ara bende yaşamıştım sonrasında Bi öneriyle ayağıma patik giyip sıcak su termos unu ayağımın altına koydum kendimde battaniye altına girdim ılık su içerek Bi kaç saatte rahatlamıştım. Geceleri uyutmuyodu yoksa beni.
Tugbaaygt Ayaklarımda hep patik terlik çorap ama yinede ısınmıyor zaten azıcık yiye biliyorum onura seçerek dikkat ederek yiyorum. Benin gazım genelde bagirsakta çıkartamıyorum ve çok rahatsız ediyor.