Herkese merhaba 17+5 hamileyim başından beri bitmek bilmeyen bulantılarım var. Bugün doktora gittim artık bulantılarımın geçmediğini ve bulantı hapı kullanmak istediğimi söyledim. İlk 3 ay bulantı normal sonrasındaki bulantılar hamilelik kaynaklı olmaz diyip radyolojiye yönlendirdi safra kesesi ve taşıyla alakalı bir şeyler ve midemle alakalı bir şeyler söyledi. Benzer şeyler duyanınız var mı doktorumun beni geçiştirdiğini ve ilgilenmediğini düşünmeye başladım son zamanlarda da…