Senaz_1 Benimde var şuan göğsümde ve göbeğimde ama bikac tane çok değil. Sanki ucu çıkmamış sivilce gibi duruyor korktum suan yorumlari gorunce. Bu arada detaylıyı sizin doktorunuz yapmiyor, peritanolog yapıyor yani bu isi yapan baska bi doktora randevu aliyorsunuz kadın doğumun işi değil. Geçmıs olsun