Y-123 sonuçlarım için açlığa iyi ama Tokluk yüksek dedi diyet verildi ama broşür şeklinde verildi kişisel diyet değil oda fayda etmeyince insülin e başlanıldı canım dengelemek zorundayız yoksa bebege de zarar vermeye başlayacak dedi 3 buçuk ay var daha doğuma 😔