tazeanneew Livanur22 doktordan doktora değişir bazısı riski olmasa bile kafadan yasaklıyor nolur nolmaz sonuçta her hafta kontrole gitmiyoruz diye , bazısı sadece düşük riskinde yasaklıyor canım
Oglumveben34 Livanur22 banada yasak dedi ilk 3 ay doktorum. Düşük tehlikesi yok ama ilişki düşük riskini arttırır dedi
evaburak95 Hiçbir riskim yok Allah a şükür ama doktorum daha keseyi görmek için bile gittiğimizde 3 ay ilişki yasak dedi .