Kızlar hep eleştirdiğim bir şey başıma geldi . Tuvalete çıkmamaktan dolayı kayısı çayı içtim evde vardı doğadan olandan . Ama sonra pişman oldum 31+3 haftalığız . Zararı dokunmaz diye düşündüm ama içeme de dert oldu karnımdan tuhaf sesler gelmeye başlayınca . Tüketen var mı aranızda