metehaninannesiii Zynp27 ben kendim yapmayı düşünüyorum canım model belirledim malzemelerde satılıyor zaten
Zynp27 Acaba benim olduğum yerde de satılıyormu ya aslında kendim yapsam daha güzel olur sizin model nasıl acaba fikir amaclı resim atabilirseniz sevinirim.
metehaninannesiii Zynp27 tuhafiyecilerde vardır canım instagramin varsa arama motoruna flybaby.shop yaz orda bir suru çıkıyor ordan bakabilrisin youtube dan videolar da var nasıl yapıldığına dair
P0510Y- Mutiess bebegınızın ismini bade mi koyacaksnz araştırdnz mi dinen bi sakıncası varmı bizde koymak istiyoruz ama şarap anlamindaymş galıba terettütte kaldık o yüzden
SSeymanr Zynp27 [url=https://hizliresim.com/cI1Qed][img]https://i.hizliresim.com/cI1Qed.jpg[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/wd7i9z][img]https://i.hizliresim.com/wd7i9z.jpg[/img][/url] ilkini instagramda bi sayfadan yaptırdım ikinci resimdekileri ben yaptım canım
Zynp27 SSeymanr sizin yaptığınız çok şeker olmuş peki.instagramdaki ne kadar di öyle fiyat olarak bende bir kac siteye baktım amigurumi oyuncak da istiyorum aslında.
Fridasrose Zynp27 canim ben kendi oğluma ve ablamın kızına yaptım makromeden ama satışda yapıyorum istersen atabilirim sana
tgul Zynp27 Bebelimanı sayfasından yaptırdım, çift isim 35 tl gayet uygun ve de güzel. Ben beğendim 😊
Fatos007 Zynp27 Ben malzemelerini alıp kendim yaptım aynı fiyata geldi yaptırmakla. Kargo ücreti ödememiş oldum.
ilkbebekannesi Zynp27 https://imgyukle.com/i/NGcPSP Bana hediye olarak abim ve eşi yaptırmışlar ben çok beğendim sayfa da çok güvenilir 😊
Zynp27 ilkbebekannesi çok güzelmiş cnm güzel.gunlerde kullanın inşallah aslında böyle üçlü set istiyorum fiyatı neymis acaba bir bakayım.
mummy_mom Zynp27 https://instagram.com/eserle.sibelin.orguleri?igshid=fgbnpf8fabnb ben bu sayfadan yaptiriyorum .bir set aldim simdi 2.seti alicam.çıngırağıyla,emzik zinciriyle,dolgu bebegiyle takim olarak aldim.isimli emzik ziniciri yapiyor.
eylulsilam_35 Zynp27 çiçek sepetinden yaptırdım çok güzel ahşap modeller var ben memnun kaldım uygun fiyat bide 🥰