MihrbnGrbz3 ben ilk 3 aylık dönemde öyleydi resmen buza basıyor gibi hissediyordum sıcak su torbasıyla kendime geliyordum geçti allahtan kan değerlerinize baktırın bazen kansızlıkta o tür şikayetlere neden olabiliyormuş benim normaldi ama yinede yaşadım