Tugceery Hanimlar ilk dogumu normal ve epizyotomili yaptim uzerinden bir sene gecti ve dogumama 1 hafta var tekrardan kesi uygulanir mi ? Deneyimli anneler yazarmisiniz ?
eliff26 Tugceery benim 1. Ve 2. Doğumda kesi oldu şimdi 3.yu bekliyoruz 5 gün var bakalım inşallah bu kesisiz olur 🤲
Arass__ Tugceery nasıl bileydi canım cok acıyormu ya, benm ilkinde olmadı bunda olacak die cok korkuyorum 39+1 haftalıgım az kaldı doguma
Tugceery Arass__ bende dikilirken acayip agridi kesilirken hic hissetmedim ama dikilirken onun yerine bi dogum yapmayi tercih ederdim birde iyilesmesi 50 gun surdu
momsboys Tugceery benimde ilkinde vardı 12 yıl gecti doktoruma sürekli söylüyorum nolur kesmeyin diye o dikişler beni mahvetmişti iyilesmesi uzun sürmüstü yazın sıcagında bide kaşınıyordu ay allahım kimseye vermesin