Minel123 bel ağrısı bende de çok oluyor hele ki yürürsem daha fazla oluyor ama kasık ağrısını bilmiyorum. Benimde arada giren ağrım oluyor ama öyle sürekli olmuyor, geçmezse yarın doktorunuza bi sorun isterseniz telefonda vs. İhmal etmeye gelmez, inşallah bir sorun yoktur rahim genişlediği içinde olabilir 🤗