Neslicrn 37+2 günlük olcaz Perşembe günü sezeryanla doğum yapcam kısmetse doktor bebeğin kilosu düşük olduğu için ciğer geliştirici iğne yaptı kuveze alma olasılığı düşük olsun diye varmı bu durumla karşılaşan hanımlar
Msydn6 Neslicrn Benim ilk oğlum 2.450 kilo doğmuştu 37+5 te ve şükür hiç küvöze girmedi cnm o belli olmuyor kiloyla alakası yok bence ekstra bi durum olmadığı sürece almazlar inşallah korkma🤲🏼
Cramel Neslicrn geçen pazartesi 37+2 de normal doğum yaptım 2600 doğdu çok şükür kuveze alınmadı canım.
Senayyalcin Neslicrn Kilosu iyi fakat ciğer gelişimi vs diğer herşey de tamamlandıysa bir sorun yoksa alınmaz sağlıkla kucağınıza alırsınız umarım ☘️
22Ege00 Neslicrn ben 38 hafta da oglumu 2840 dogdum gayrete normal di kuveze girmedi sadece saralık olmuştu onun dışında çok şükür gün gün kilo aldı
Betuldoksan Neslicrn benim kızım 35 haftalik doğmuştu 2 400 du kilodan bir sıkıntısı yoktu zaten doktorum bana 2 buçuk kilonun üstündeyse bir sıkıntı yaşamazsın demişti yani kilosu gayet iyi bence korkmanıza gerek yok rabbim kucaginiza almayi nasip etsin sağlıklı bir sekilde
Betuldoksan Neslicrn birde benim bildiğim diğer geliştirici iyne anne karnındaki bebeğin ciğer gelişimini tamamlasın doğana kadar diye yapılıyor çoğunlukla erken doğum olanlara yapıyorlar diye biliyorum benim erken doğum diye yapıyorlardı doktor sordum ne iynesi diye bana bu iyne bebeğin ciğerlerini geliştirmesi için doğunca bir sıkıntı yaşamazsın diye dedi kilo ile ilgisi yok demişti bana sadece ciğer gelistirmesine yardımcı bir iyne
123alpseda Neslicrn 38 haftada falan Doğum yapanlara vuruluyor kg iyiymiş canım neden peki 37 de alacak benimde büyük ihtimalle öyle olacak 34 teyim şimdi 😊
Neslicrn 123alpseda sancım var ara ara giriyor normalde 23 Mart’ta alcakti sancı olduğu için 37+2alcak