Sabah 7 de yatış yaptık 9 çeyrek geçe ameliyathane deydim azcik tırssamda herşey çok güzel geçti İstanbul Esenyurt reyap hastanesinde doğum yaptım bercem karabina doktorum gayet özenli temiz ve ilgililer neyse spnial sezeryan i cok önerdiler bende. Onlara güvenerek o.sekilde karar verdim 9.32 gece doğdu oğluşum kafası azcik büyüktü 38+1 dik.ama oglus icerde 2 hafta önden gidiyosu kafasını kanala sokmuyor doktor.beklemenin bı anlam.tasimadigni söyledi yarım.saat de benim işlemim bitti azıcık bel ağrısı e rahim ağrısı vardı oda rahimi.toplamak için ilacli serum verdikleri için onuda.agri kesiciyle atlattık 2 saate kendime geldim ağrısız sizisiz tabi karnimda.biraz sancı var ama öyle durulmucak kadar değil daha çok.taze bir anneyim yürüyüş.yaptim.4 kere faln gaz olayını.da hallettik çok.sukur oğluşum da.cok iyi.yurudukce açıldım.tavsiyem.bol su kahve ve şehriye çorbası bide olmazsa olmasimiz kayısı hoşafı giyim olarak boydan gecelik ve depeend iyiki.almisim başka sorulucak bir şey varsa yardımcı olurum