Merveysel15 Hamileyken limon tüketmek sorun olur mu tansiyonum yüksek ve limonlu su içmek iyi geliyor ama korkuyorum çünkü cevremde içme diyen çok kişi var limon suyu içmek yada limon yemek sorun olur mu?
Isilhanim87 Merveysel15 ben yarim limon yiyordum ilk aylarda. Zararli oldugunu hic dymadim. Neden yeme diyorlar
kalben_duam Merveysel15 içme diyenler sebebini bi açıklayıversin. Hergün tüketiyorum kilo kilo limon alıyoruz eve midemi rahatlıyo ayrıca evet tansiyonumuda düşürüyo. O yenmez bu yenmez ne yiycek bu hamileler. Hiç bi sorun yaşamadım ilk günden beri limon içiyorum
Oslemmmmm Sabahları ılık suya damlatilmis limon bağırsaklara iyi gelir şişkinlik için demişti doktorom ama bende yiyorum hatts limon bazen ama abartmicak seviyede yersek sıkıntı olmazmış
Merveysel15 kalben_duam çok teşekkür ederim bilginiz için artık bizim ne yiyeceğimizj şaşırtıyor bu insanlar
melikeyldrm_54 Merveysel15 bişey olmaz cnm benim canım ekşi çekiyodu limonu direk yiyodum hatta vitamin açısından da iyiymiş zaten dokunması için baya yemek lazım o yüzden bişey olmaz
Isilhanim87 Merveysel15 yokk düşük yapmaz , c vitaminli bir meyve çok güzel faydalı :) canım çekti sabah bı dilim yiyim:)
Gglhtrk Merveysel15 yok artık:)bu kdr kolay olsaydı bu işler etrafta doğuran kalmazdı doktorlar da işi şansa bırakmazdı :)dozunda yenirse neden bir şey oldun mis gibi yiyecek vitamin deposu:)
kalben_duam Merveysel15 inanmayın her konuşana. Herşeye bi kulp takıyolar ne yiyelim açmı duralım. Tansiyon için mucize bişey limon yükseldiği zamanda limon içiyorum çok iyi geliyo. Sağlıkla kucağına al arkadaşım
Merveysel15 kalben_duam çok teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🤲
Gglhtrk Merveysel15 yok canım ben de içiyorum tansiyonum yükseldiğinde abartmadan iç yani ferahlatıyor da hem :)